14 Eylül 2012 Cuma

Sephora'yı Seviyorum :)) Sephora Blush Me!!


Seviyorum arkadaş ya Sephora'yı. Eğer bulunduğum şehirde olsaydı ya şimdiki işimi bırakır orda çalışırdım ya da incir ağacını arka odaya dikerdim :) İstanbul'a her gittiğimde kendimi kaybediyorum resmen. Kokular, renkler, ışıltı.. Herbiri ayrı bir heyecan sanki... Hele bir de uygun fiyata güzel şeyler bulunca daha bir dayanılmaz oluyor açıkçası.

En son gidişimde uzun bir süre çıkamamıştım mağazadan herşeyi mıncırdım sürdüm sürüştürdüm. İhtiyacım olduğundan mı tabiki hayır.. Resmen tutku oldu makyaj... Benefit, Nars vs vs vs baktıkça fiyatlara içim karardı tabe bende dadandım Sephor'anın kendi ürünlerine.. Sculpting Disk ten sonra(yazısı burada ) gözüme bu çarptı. Allık, far, aydınlatıcı, bronzer ne amaçla kullanmak isterseniz bu ürünle yapabilirsiniz. Minik gibi gözüküyor ama pigmentleri bence o kadar iyi ki az miktar bile kullanım yeterli olacak.

Ve karşınızda Blush Me ...


3 ayrı renkten oluşuyor.. Bol ışıltılı ama ciltte nefis duruyor.. Belki günlük kullanım için abartı durabilir ama gece makyajında müthiş oluyor...

 


Bir de daha bronz duran bir rengi vardı hatırladığım kadarıyla. Buna bayıldım ben...
Beyaz, pembe ve bronz... Sedefli ve yumuşacık yapısıyla hayet kullanışlı...



Fiyatı 25-30 lira arasındaydı...




3 yorum:

  1. sephoranın ürünlerini sevmiyorlar genelde vala bende hangisini aldıysam memnun kaldım bazı dışında hakkı yeniyor buda çok güzelmiş iyi günlerde kullan canm benm

    YanıtlaSil
  2. Bende Sephora'nın parlatıcısını kullanmıştım, gerçekten çok güzeldi

    http://pinkyfashionbeauty.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. Seviyorum urunlerini hem fiyat acisindan hem de kalitesi iyi. Parlaticilsini deneme firsatim olmadi birgun yolum duserse aklimda olsun tskler :)

    YanıtlaSil