30 Ocak 2015 Cuma

Benim Dünyam - Makyaj Odam



    Haftanın en güzel gününden MERHABA :)

    Bugün size gerçekleştirdiğim bir hayalimi bol görsellerle paylaşmak istedim.
   Makyaja olan tutkum ve sürekli okuyup videolar izlemem yaklaşık 2011 yılının sonlarında başladı. Özellikle hamileliğimin son aylarında hazır vakit bol iken :) sürekli bilgisayar başında yeni çıkan ürünleri takip etmeye ve izlediğim videoları uygulamaya çalıştım. 2012 Nisan ayından sonra da sevgili sıpam dünyaya gelince belli bir süre ara verdim izlemelerime. Ne zaman ki oğlum toparladı kendini ben de insani bir hal aldım o zaman tam gaz devam ettim bu tutkuyla ilgilenmeye. İlk zamanlardan itibaren rengarenk kozmetik dünyasının sihrine kapıldığım bir gerçek fakat asıl istediğim her zaman kendime ait bir odam olmasıydı. Işıl ışıl, rengarenk ve aynalarla başbaşa kalmak en büyük hayalimdi. Adana'daki evimde fiziki şartlarım imkan vermiyordu. Fakat Elazığ'da daha büyük bir eve taşınınca kafamda hep böyle bir plan vardı. Ve bu hayalimi sevgili eşim geçen ağustos ayında gerçekleştirdi. Önce oğlumuz için planladığım daha sonra da çamaşır odası olarak kullandığım odayı benim için dizayn etmeme yardım etti. Uzun araştırmalar sonucunda en ekonomik şekilde "Evimizin Herşeyi İKEA" dan halledebilebileceğime karar verdim. Görsellerde ayrıntılı anlatacağım ürünlerden ilki malum her makyaj tutkunu blogger da bulunan 9 çekmeceli  Alex. Odamı yapmadan önce banyoda 1 tane vardı fakat buna sığamayınca masa siparişimi verirken ikincisini de almıştım. Şimdi görseller üzerinden anlatmaya başlayabilirim.
    Odamın ilk kuruluşu bu şekildeydi.




60 X 60 ayna ve etrafındaki ışık sistemi, Alexler ve çalışma masası olarak geçen makyaj masam İkea.
Pembe Masa Lambası : Koçtaş


                          Pamukluk : Mudo (Kulak pamuğu ve kare pamuk olan)
                          Pamukluk : Gratis
                          Çiçekler   : TepeHome


                                        Fırçalıklar : İkea (Olmazsa olmaz :P )


                              Mor Çiçekli Fon : Koçtaş
                              Beyaz Lake Sehpa : İkea
                              Halı : İkea
                              Stor Perde : Canım annemden çalınma :)


Aynanın ve aydınlatma sisteminin kurulumunu bir elektrikçiye yaptırmakta fayda var. Sistem ile ilgili olarak en büyük sorun ampul bulmakta. Asıl bana pahalıya mal olan ampuller olmuştu açıkçası. Migros'ta bir indirim zaman %25 uyguna almıştım. Bu sisteme uygun ampuller İkea mağazalarında da satılıyordu fakat ben gittiğimde kalmamıştı maalesef.


Bu çekmeceli şifonyerde oğlumun eşyaları var her yer beyaz olduğu için çıkarmadım. Ben de üstü boş kalmasın diye parfümlerimi yerleştirdim.

                                                         Mum : Migros
Pembe Ağaç Takılık : Migros 



                                  Mumlar : İkea
                                Resim Çerçevesi : Migros
                                Biblo gibi gözüken Kumbara : Migros
                                Vazo ve Çiçekler : İkea


                                         Işıklı Küçük Ayna : Watsons
                                          Akrilik Çekmeceler : Muji


Ve Kağıt Balon Avize : İkea 


Son görünüş bu şekilde. Sandalyem beyaz deri. Misafir yemek masamı kullanmadığım için sandalyelerden birini buraya koydum. Gayet uyumlu oldu.


Mobilya ürünleri İkea'nın online sitesinden aldım. Aksesuarlar ve aynayı ise mağazadan kendim görerek almak istedim. Bulunduğum şehirde maalesef aksesuar bulmam mümkün olmadığı için Migros'u hemen hemen hergün ziyaret ettim ve denk gelen bu güzellikleri kaptım.

Tahmin edersiniz ki bu odayı yapmanın verdiği keyif her ne kadar pahabiçilmez olsa da içini yerleştirmek de çoooook ayrı bir keyif oldu benim için. :)

Yakında bir de koleksiyon yazısı gelecek ...

Hayalimi gerçekleştiren eşime ne kadar minnettar olsam az....
Çok teşekkürler Aşkım...

Herkese Mutlu Haftasonları :)

İkea Online Alışveriş Sitesi tık tık
Muji Online Alışveriş Sitesi tık tık





3 yorum:

  1. ne kadar güzel bi tasarım olmuş bayıldım güle güle kullanın :) bloğunuzu da takibe aldım bende beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Merhaba, çok beğenerek okudum yazını. Makyaj düzenin gerçekten harika. Bu Gratis makyaj pamukluğu gratiste bulunuyor mu hep? Yoksa belli bir zamanda mı vardı? Cevaplarsan çok sevinirim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmenize çok sevindim. Pamukluğu açıkçası ben aldıktan sonra pek görmedim belki de dikkatimi çekmedi. Ama bugün malum indirim için gideceğim o zaman size saha doğru bilgi verebilirim :)

      Sil