14 Mayıs 2013 Salı

Real Tecniques POWDER BRUSH (Pudra Fırçası)

İçimdeki fırça aşkı bambaşka volume 2 :)
Fırçayla yapılan makyaj çok daha pürüzsüz, profesyonel ve de hijyenik oluyor. Bu sebeple bu fırça işi bende tutkuya dönüştü. Ucuz ucuz birçok fırça alacağıma elimden geldiğince kaliteli almaya çalışıyorum. Tek seferde hepsini alabilmek gerçekten çok zor tabiki fakat fırsat buldukça eskileri ya da bana yeterli gelmeyenleri elimden çıkarmaya çalışıyorum. Hepimizin de bütçe malum mümkün olduğunca uygun ve kaliteli ürünler seçmeye çalışıyorum. Bu tarz bir ürün aradığınızda birçok sitede karşınıza çıkabilecek ürünlerin başında Real Tecniques gelir. Hem fiyatı hem kıllarının kalitesi hem de ürünleri uygulamasında performansı oldukça başarılı. 


 Fırçayı uzun zamandır kullanıyorum. Cildimi tahriş etmedi, ürünü yeterli miktarda alıp doğal bir şekilde eşit bir dağılım yapıyor. Sapların tutuşu oldukça rahat metalik durumu sizi aldatmasın çok hafif.

Sık kıl yapısı yumuşaklığını etkilemiyor. Yüze uygulama esnasında aksine avantajı çok fazla. Bugüne kadar kullandığım en iyi pudra fırçası ve hergün kullanıp haftada 2-3 kez yıkayıp halde herhangi bir deforme olmadı. Tek bir kıl bile dökmedi bugüne kadar bu yüzden fiyatını sonuna kadar hakeden bir ürün.


Yalnızca pudra için de kullanmıyorum.  Özellikle fazla kaçan allık, bronzer ya da aydınlatıcıyı hafifletmek ve doğal bir görünüm elde etmek için de tüm yüzüme son olarak uyguluyorum. Bu konuda da oldukça başarılı ve benim için vazgeçilmez bir fırça.


Bugüne kadar hemen hemen her blogger tarafından fırçaların yorumları yapıldı benim tekrar hatırlatmak istememin sebebi malum artık Real Tecniques fırçalar Türkiye`ye Migros tarafından getirildi. Fakat her Migros ta bulmak mümkün değil sanırım artık zamanla umudumuz her Migros a getirilmesinden yana. Eğer Migroslarda bulamazsanız başta www.kozmela.com olmak üzere birçok siteden temin edilebiliyor. Kullanan ve beğenen varsa yorumlarınızı bekliyorum.
Mutlu ve renkli günler ....