8 Mart 2013 Cuma

İçimdeki Fırça Aşkı Bambaşka !! Real Tecniques Expert Face Brush !

Son günlerde sosyal medya aracılığı ile takip edenler de bilirler bir Real Tecniques fırça furyasıdır gidiyor. Ben de bu furyaya kayıtsız kalamayanlardanım. 
İyi bir makyajın kaliteli fırçalar ile yapıldığını son 1 senedir öğrendim. Önceden nasıl makyaj yapıyormuşum anlamıyorum. Elimle fondöten sürmek ya da öylesine aldığım bir fırça ile allık uygulaması yapmak ile şu an yaptığım arasında dağlar kadar fark varmış. Hijyen şartlarına uyduğunuz sürece hem daha sağlıklı hem daha profesyonel bir duruşu oluyor yaptığınız makyajın. Özellikle makyaja yeni başlayanlar için temel bazı fırçalara yatırım yapmak çok önemliymiş. 
Türkiye'de hemen hemen her markanın makyaj fırçalarını bulmak mümkün ama yurtdışının bu konuda bir cennet olduğunu da kabul etmek lazım. Son 1 yılda kaliteli olduğunu düşündüğüm ve maddi imkanım yettiği sürece ihtiyacım olan (olmayan :P) birçok fırça aldım fakat son zamanlara kadar yurtdışından sipariş vermek beni hep endişelendirmişti. Gelir mi gelmez mi kozmetik yasağı sebebiyle gümrüğe takılır mı endişesiyle hep çekinmiştim. Okuduğum birçok blogda gördüğüm bu fırçalara hep içim gitmişti. Olumlu yorumlar sebebiyle ve tabi ki fiyatının uygun olması beni cezbetti ve e.l.f siparişimden sonra (yazısı için tık tık) fırçalar için  Görkem'in de kullandığı www.cloud10beauty.com sitesinden sipariş verdim. Dediğim gibi önceleri tereddütteydim fakat an be an mail atmaları ve tam 1 haftada fırçaların elime geçmesi beni o kadar mutlu etti ki sanırım yurtdışından alışveriş yapma çekincemi üzerimden attım. 
Real Tecniques fırçaları özellikle blogları takip eden ve makyaj videolarını izleyenlerin karşılaşabileceği, kılları çok yumuşak ürünü rahatlıkla tutan ve uygulayabilen ürünler. İlk başta ne almalı diye baya bir araştırdım ve banko herkesin verdiği ilk cevap Expert Face Brush oldu. Çok amaçlı kullanılan bir fırça olduğunu anlattılar sürekli ama ne demek istediklerini asıl ürün elime ulaşınca anladım. Öncelikle fondöten/BB krem uygulamasında çok başarılı olduğunu söylüyorlardı ve hakikaten öyleymiş. Tek kelimeyle müdavimi oldum. Elimden düşürmüyorum artık. Ürünü ziyan etmemesi, hemen tene yayması, kıl dökmemesi başlıca özellikleri. Fondöten, allık, kontur ve likit/toz aydınlatıcı uygulamada çok başarılı. Özellikle kontur yaparken çok rahat uygulama sağlıyor.



Özellikle metal sap dizaynı, ele oturuşu ve cilde ürünü yayma esnasında kolaylık sağlaması çok iyi. Bazı fırçalarda fondöten uygularken resmen bileğim ağrıyor. Bununla öyle bir sıkıntı yaşamadım. 



Her gün kullanıyorum tek kıl dökmedi 2 defa yıkadığım halde hiçbir sorun yok. Resmen aşık oldum ben buna.


Fiyatı 12€. Fakat amazon.com da 9$. Geri kalanları amazondan sipariş verdim. Onun gelme süresi 15 günmüş. 1 hafta oldu bakalım ne zaman gelir diğer setler. Almayı düşünenlere tavsiyemdir. Yurtdışından gelmez demeyin 1 haftada elime ulaştı. Ve gerçekten değecek bir ürün.


Mutlu Haftasonları :)



6 yorum:

  1. Cloud euro degil mi :s ?
    Euro olmasi lazim canim :) cunku amazona gore daglar kadar farki oluyordu. :)

    YanıtlaSil
  2. Evet kusura bakma canım ya yanlış yazmışım teşekkür ederim düzelttim hemen :)

    YanıtlaSil
  3. canım bu fırçaları almamak için çok zor tutuyorum kendimi :) cloud pahalı geliyor amazonda da gelmezse diye korkuyorum bi de 25$ altı olmuyor galiba beceremedim tabi bir de kargo 14 $ falan tutuyordu :) beğenmene sevindim güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Tutma kendiniiii :) amazonda kargo çok yüksek haklısın ama gerçekten değiyor hayatım. Bir defa dene bence :)

    YanıtlaSil
  5. benimki de yolda inş seninki gelirde peşinden de benimkii :)

    YanıtlaSil
  6. Ben de sipariş verecem ama amazon U çözemedim bir türlü tek bir fırça ile 100 tl yi geçiyor ücret nasıl yapmak gerekiyo bilgi verebilir misiniz

    YanıtlaSil