25 Ocak 2013 Cuma

Yok Bu Fiyata Böyle Palet :))

Derler ya yok öyle 3 kuruşa 5 köfte diye var valla :)
Her ne kadar bulunduğum yerde Sephora olmasa da şansıma eşimin eğitime gitmesini fırsata çevirebildim. Ordan bir satış danışmanıyla telefonda derdimi anlatarak birsürü şey aldırdım :) Mutluyum gururluyum.
Geçenlerde hangi blogta okudum hatırlamıyorum ama bu paleti gördüğümde keşke bulabilsem ben de dedim. Şansıma telefonda görüştüğüm danışman (Sephora Demirören AVM) kendisine 3 tane ayırdığını 1 tanesini bana verebileceğini söyledi. Gerçi yaptığı hiç de hoş değil ama benim şansıma işte 1 tanesini bana verdi. Yani gittiğinizde biraz sıkıştırın çalışanları bazen kendilerine ayırmış olabiliyorlar demekki.

İlk olarak fiyatını söyleyeyim :) Sadece 15 TL. Çok komik bir rakam. Bu devirde tekli bir farı bile bu fiyata alırken 15 far, 1 aydınlatıcı, 2 ayrı renk allık ve 2 ayrı bronzer ... Şaka gibi. Sapasağlam şık bir kutuyla üstelik.

Sephora pigment açısından fiyatına göre oldukça başarılı ürün yelpazesine sahip bence. Bu nedenle bu kadar ürünün birarada olduğu bir palet kaçırılmazdı... Sadece allık ve aydınlatıcı bile başlı başına yeterli... Bulursanız atlayın bırakmayın sımsıkı sarılın :)
Gelelim resimlere...




Kutunun arkasında tüm ürünlerin tek tek içerikleri yazıyor. Baya bir ayrıntılı olmuş. En azından ne kullandığınızı öğrenebiliyorsunuz.


Kutusu hem sağlam hem de çok sevimli duruyor.
İki taraftan da açılan güzel bir tasarım olmuş bence.

 Palette 15 far, 1 aydınlatıcı,  2 ayrı tonda allık ve 2 ayrı tonda bronzer mecut. Farların 4 tanesi mat yapıda ama diğerleri de hafif ışıltılı bir yapıya sahip. Matların sürümü gayet rahat fakat ışıltılı olanların baz olmadan renk vermesi biraz zor oldu. Fix + ile fırçayı ıslatıp kullandığımda yoğun renk veriyor ama. Doğal bir makyaj için rahatlıkla kullanılabilecek renkler. Yoğunluğunu ıslak kullanımla kendiniz ayarlayabilirsiniz. Hem gece makyajı hem de doğal gündüz makyajı için kullanılabilir. Gramajları da yeterli bitecek gibi değil hatta.

Kahve tonlarına karşı bir ilgim var çünkü gündüz makyajım hafif ışıltılı fakat abartıdan uzak oluyor. Bu yüzden tercihim hafif kahve ve gri tonlar oluyor.
Işıktan dolayı sanırım biraz farklı çıkmış renkler, yukardaki toplu gösterimde daha güzel çıkmış. 
Aydınlatıcısını çok beğendim hafif pembe tonlarda ve pigmenti baya başarılı. Güzel bir ışıltı veriyor. Uzun süre de kullanılabilecek grama sahip. Aydınlatıcı kullanmayı sevenlere tavsiye ederim. Hergün kullanmayı isteyecek türden.
Allıklar turuncu gibi çıkmış fakat pembe tonda. Flormar 113 e benziyor mat olanı. İster karıştırarak ister ayrı ayrı kullanılabiliyor. Yanlız hafif bir dokunuş yeter yoksa çok yoğun renk veriyor. Esmerlerin daha rahat kullanabileceği bir renk. Ama az bir dokunuşla açık tenli olarak rahatlıkla kullandım.
Bu da Flormar'ın ikili bronzerına benziyor pigment renk nerdeyse aynı ve gayet başarılı. Yaz için ideal.
Aydınlatıcı, allık ve bronzerların swatchları. Malesef farları swatchlayamadım vaktim olmadığı için. Baz kullanmadan göstermek istemedim.

Tekrar ediyorum bulan olursa kapsın, sarılsın, bırakmasın :)

Mutlu Haftasonları...